راه های نرفته
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, توسط ستایش |

سلام به دوستان عزیزی که از وبلاگ من دیدن می کنن خواهش میکنم به صفحات قبل هم سری بزنید و نظر یادتان نره            بای

 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت18:58---6 شهريور 1390
سلام هستی جان. خوبی؟ چند وقت نیومده بودم دلم برات تنگ شده بود. ممنون میشم بهم سر بزنی و معذرت اگه دیر بهت سر زدم. موفق باشی بدرود

shahroz
ساعت23:00---31 ارديبهشت 1390
salam jigar chand vaght bod ke be veblaget nayomade bodam vali alan injam taze manam ahang armino dost daram benazaram ma cheghadr tafahom darim .taze saytamo nemitonam bedam vali miyam va behet sar mizanam faramosham nakon shahroz.

shahroOuz
ساعت16:53---25 ارديبهشت 1390
chashm.

sepandar
ساعت21:42---17 ارديبهشت 1390
خانم ستايش درود بر شما
من شما رو لينك كردم ولي در وبلاگ شما نام خودو رو نديدم لطفا من رو با نام دانلود همه چي ، مجاني مجاني لينك كنيد
در ضمن تيك كنار ( بعنوان پست ثابت باشد ) در قسمت ارسال پست جديد در پائين صفحه قبل از ذخيره پست را بردار تمام تاريخهايت به سال 1398 ثبت مي شود


ramtin2
ساعت17:49---4 اسفند 1389
سلام خوب هستین من تازه به جمع لوکس بلاگ پیوستم خوشحال میشم به هم سری بزنی

ramtin2
ساعت17:47---4 اسفند 1389
سلام وبلاگ جالبی داری ارش خان
من کل عملی های مکانیک رو بلدم والان ریاضی میخونم میشه بهم بگی باید تو دانشگاه کدوم رشته رو بر دارم ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.